- 32 بازدید
مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و با عنایت به تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمترسانی به مردم و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، عیسی بابائی ، چهارشنبه 2 آبان ماه 1403 از ساعت 10 الی 12 با حضور در ساختمان سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ کد 2 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان در استان خواهند بود.
روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، گفت: در این سامانه مشکلات و نیازمندیهای مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادرمی کند .
روابط عمومی کمیته امداد استان با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواستهای مردمی بهمنظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواستهای مددجویان و اقشار نیازمند بهصورت غیرحضوری راهاندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد بهصورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی میشود.
روابط عمومی کمیته امداد بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخشهای موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و soha.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به استقرار سیستم امداد هوشمند( سها) و بهمنظورتسریع درارسال درخواست و عدم نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان ، از مددجویان و مراجعهکنندگان تقاضا داریم با مراجعه به آدرس های اشاره شده درخواستهای خود را بهصورت الکترونیکی ثبت کنند.
لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.
انتهای پیام .