مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

کد :
75777
آخرین به روزرسانی :
11 خرداد 1404 - 07:14

از پیشنهاد صفحه « مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
حمایت و سلامت خانواده
آینه در رسانه
میز خدمات الکترونیک
باهدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولان

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، دوشنبه 22 اردیبهشت ماه 1404 از ساعت 10 الی 12 با حضور در مرکز سامد به صورت مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان از طریق تماس با تلفن 111 کد3 است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و با عنایت به تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمترسانی به مردم و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، عیسی بابائی ، د.وشنبه  22 اردیبهشت ماه 1404 از ساعت 10 الی 12 با حضور در ساختمان سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ کد 3 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان در استان خواهند بود.                                                                                .   
روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادرمی کند

روابط عمومی کمیته امداد استان با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

روابط عمومی کمیته امداد بابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و soha.emdad.ir در دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به استقرار سیستم امداد هوشمند( سُها)  و به‌منظورتسریع درارسال درخواست و عدم نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان ، از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به آدرس های اشاره شده درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

انتهای پیام .

جدیدترین

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)