مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

کد :
70846
آخرین به روزرسانی :
6 شهریور 1403 - 08:15

از پیشنهاد صفحه « مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است » به دیگران متشکریم.

Enter the email address of the recipient.
HTML is not allowed in this field.
دسته بندی
برگزیده
آینه در رسانه
باهدف ارتباط مستقیم مردم و مسئولان

مدیر کل کمیته امداد استان گلستان از طریق سامانه سامد پاسخگوی مردم است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گلستان، چهارشنبه 7 شهریور ماه 1403 از ساعت 10 الی 11:30 با حضور در مرکز سامد به صورت مستقیم پاسخگوی درخواست های مردم شریف استان از طریق تماس با تلفن 111 کد 2 است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، با هماهنگی و برنامه ریزی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری گلستان و با عنایت به تأکیدات ریاست محترم جمهوری اسلامی مبنی بر استفاده از ظرفیت های دولت الکترونیک در خدمترسانی به مردم و در راستای اجرای نظامنامه مدیریت ارتباطات مردمی در بستر سامد و تبیین اهداف دولت و تحقق مصادیق حقوق شهروندی، عیسی بابائی ، چهارشنبه  7 شهریور ماه 1403 از ساعت 10 الی 11:30  با حضور در ساختمان سامد و از طریق تلفن ۱۱۱ کد 2 بصورت مستقیم پاسخگوی تماس های مددجویان این نهاد و سایر نیازمندان در استان خواهند بود.                                                                          
روابط عمومی کمیته امداد استان گلستان، گفت: در این سامانه  مشکلات و نیازمندی‌های مددجویان بررسی و دستورات لازم جهت پیگیری مشکلات آنان را صادرمی کند . 

روابط عمومی کمیته امداد استان با اشاره به فراهم شدن بسترهای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مردمی به‌منظور کاهش مراجعات حضوری به کمیته امداد، افزود: سامانه پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان و اقشار نیازمند به‌صورت غیرحضوری راه‌اندازی شده و ۳۶ خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به‌صورت الکترونیکی دریافت و رسیدگی می‌شود.

روابط عمومی کمیته امدادبابیان اینکه برای ارائه و ثبت درخواست دریافت خدمت در بخش‌های موردنیاز سایت www.e.emdad.ir و soha.emdad.irدر دسترس عموم قرار دارد ، ادامه داد : با توجه به استقرار سیستم امداد هوشمند( سها)  و به‌منظورتسریع درارسال درخواست و عدم نیاز به حضور فیزیکی متقاضیان ، از مددجویان و مراجعه‌کنندگان تقاضا داریم با مراجعه به آدرس های اشاره شده درخواست‌های خود را به‌صورت الکترونیکی ثبت کنند.

لازم بذکر است که سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت با شماره تماس 111، پاسخگوی تمامی افراد در هر کجای کشور می باشد و تکریم ارباب رجوع را به عنوان یک هدف دنبال می کند.

انتهای پیام .

X
می‌خواهم کمک کنم (واریز آنلاین)