جزییات خبر

سه شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۰
سرویس : زنجان
کد خبر : ۱۷۴۰۰۱
گزارشگر : ۸۷
باهدف سنجش میزان رضایتمندی از خدمات انجام می‌شود:

استقرار میز رسیدگی به شکایات مددجویان زنجانی در کمیته امداد/ بهبود 21 درصدی شاخص رضایتمندی مددجویان زنجانی از خدمات کمیته امداد

(سه شنبه ۲۷ اسفند ۱۳۹۸) ۱۰:۴۰

با ارزیابی انجام‌شده در قالب استقرار میز رسیدگی به شکایات ، پاسخگویی به مراجعات مردمی و بازدید میدانی از خانواده‌های تحت حمایت میزان رضایتمندی مددجویان تحت حمایت از خدمات کمیته امداد 21 درصد بهبود داشته است.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، روح اله صالحی ، مدیر نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان زنجان با اشاره به رسالت ذاتی این نهاد ، گفت:  توانمندسازی مددجویان تحت حمایت و ایجاد درآمد باثبات  با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی اولویت اصلی کمیته امداد در حوزه خدمت‌رسانی  به جامعه هدف این نهاد است.

وی بابیان اینکه میزان رضایتمندی مددجویان از خدمات کمیته امداد و اثربخشی برنامه‌های اجرایی این نهاد در حوزه توانمندسازی  به‌صورت مستمر در طول سال مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، افزود: از محورهای مهم کاری حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان زنجان در این بخش استقرار میز رسیدگی به شکایات ، پاسخگویی به مراجعات مردمی و بازدید  میدانی از خانواده‌های تحت حمایت است.

صالحی با اشاره به اینکه در قالب این برنامه‌ها کیفیت خدمت‌رسانی به بیش از هزار و 200 مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از ابتدای سال جاری تاکنون بررسی‌شده است ، ادامه داد: بر اساس ارزیابی انجام‌شده از نتایج استقرار میز رسیدگی به شکایات و پاسخگویی به مراجعات به حوزه نظارت و رسیدگی به شکایات کمیته امداد استان زنجان شاخص رضایتمندی مددجویان تحت حمایت از خدمات این نهاد در شش‌ماهه دوم سال جاری نسبت به نیمه اول امسال  21 درصد بهبود داشته است.

وی افزایش حضور و مشارکت خیران در برنامه‌های اجرایی کمیته امداد و هم‌افزایی آن با منابع داخلی این نهاد را از عوامل مهم ارتقاء شاخص‌های خدمت‌رسانی و رضایتمندی مددجویان تحت حمایت عنوان کرد و گفت: ارتقاء کمی و کیفی خدمات معوض از طریق صندوق امداد ولایت و هم‌افزایی آن با خدمات بلاعوض این نهاد در بخش‌های مسکن ، کارگشایی و اشتغال از شاخص‌های مهم تأثیرگذار دیگر در این بخش است.

صالحی با اشاره به بسترسازی انجام‌شده برای پذیرش الکترونیکی درخواست‌های مددجویان تحت حمایت در 36 سرفصل خدمتی این نهاد، افزود: ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی و غیرحضوری موجب سرعت بخشی و افزایش کار آیی و بهره‌وری در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف این نهاد شده و همین راهبرد از عوامل دیگر مؤثر در ارتقاء شاخص رضایتمندی مددجویان تحت حمایت از خدمات کمیته امداد استان زنجان بوده است.

انتهای پیام

 

تعداد بازدید : ۱,۴۴۵
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید