جزییات خبر

سه شنبه / ۱۹ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۱۱
سرویس : زنجان
کد خبر : ۱۷۴۱۶۴
گزارشگر : ۸۷
مدیرکل کمیته امداد استان زنجان خبر داد

برون‌سپاری ،واگذاری و الکترونیکی کردن خدمات از اهداف مهم کمیته امداداست

(سه شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۹) ۱۳:۱۱

اولین جلسه کارگروه امداد الکترونیک با حضور اعضا این کارگروه به ریاست مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در سالن حضرت خدیجه کبرا (س) این اداره کل برگزار شد.

به گزارش سایت خبری کمیته امداد ، هدایت صفری ، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در اولین جلسه کارگروه امداد الکترونیک در سال جهش تولید با تبریک اعیاد شعبانیه به ویژه ولادت با سعادت حضرت علی اکبر(ع) وروز جوان الکترونیکی شدن خدمات  را کمک به چابکی وچالاکی سازمان عنوان کردوگفت:موضوع تحول و استفاده از روش‌های نوین یکی از موضوعات مهم هر سازمان است و کمیته امداد نیز در راستای تحقق  برنامه ششم توسعه  گذر از روش‌های سنتی به روش‌های نوین را  در دستور کار خود قرار داده  و در سال جهش تولید  با خلق فرصت‌های شغلی  نقش خود را در توانمندسازی جامعه هدف  و ایجاد درامد باثبات ایفا می‌کند.

وی با تأکید بر سرعت بخشی به ارائه خدمات الکترونیکی ترغیب و تشویق مددجویان تحت حمایت به خدمات غیرحضوری،گفت: با بسترسازی انجام‌شده 36 خدمت موردنیاز مددجویان تحت حمایت باهدف کاهش بار مراجعات به دفاتر کمیته امداد و تسریع درروند خدمت‌رسانی به ولی‌نعمتان این نهاد به‌صورت الکترونیکی ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان بابیان اینکه الکترونیکی شدن خدمات  منجر به شکل‌گیری امداد الکترونیک  می‌شود افزود: هرچه قدر بتوانیم مشکلات الکترونیکی شدن خدمات را تسهیل و رفع کنیم راحت‌تر به مقوله امداد الکترونیک دست می‌یابیم چراکه الکترونیکی شدن خدمات امداد ساختارگرا ،غیر یکپارچه ،غیر منعطف و فرایند محور است درحالی‌که امداد الکترونیک یکپارچه ،منعطف و نیازمند محور خواهد بود.

صفری واگذاری ،برون‌سپاری و استفاده از روش‌های نوین الکترونیکی را  از اهداف مهم امداد و مرکز دانست و گفت:هم‌افزایی بین صف استاد  نتیجه یک سلسله اقدامات است  وهمِ باید با ارائه راهکارههاوپیشنهادات سازنده  و با ایجاد ظرفیت از تصدی‌گری امداد کم  وبه امور حاکمیتی پرداخته  و با آموزش نیروی انسانی  و بهسازی  به الکترونیکی شدن خدمات امداد و درنهایت به ایجاد امداد الکترونیک  کمک کنیم.

وی بابیان اینکه در شرایط کنونی با توجه به  شیوع کرونا ویروس وبه منظورکاهش حجم  مراجعات و حفظ سلامت کارکنان و جامعه هدف ارائه خدمات به‌صورت الکترونیکی انجام می‌شود، افزود: مددجویان عزیز می‌توانند با مراجعه به سامانه ثبت اینترنتی درخواست مددجویان به نشانی www.e.emdad.ir درخواست‌های موردنظر خود را ثبت کنند و این درخواست‌ها در کمترین زمان ممکن  رسیدگی  و نتیجه به اطلاع مددجویان خواهد رسید.

صفری از راه‌اندازی سامانه تلفنی ارتباطات مردمی خرداد و افزود: متقاضیان درصورتی‌که  امکان دسترسی به اینترنت نداشته باشند یا به دلایل فنی همچون قطع شبکه و ... خدمات آنلاین در دسترس نباشد، می‌توانند از طریق سامانه تلفنی ارتباطات مردمی به شماره ۰۹۶۸۸۷ درخواست خود را به مددکاران کمیته امداد اعلام کنند که در این مورد نیز رسیدگی به درخواست‌ها به‌صورت روزانه انجام‌شده و از طریق کد پیگیری که در اختیار متقاضی قرارگرفته، قابل‌پیگیری است.

انتهای پیام

تعداد بازدید : ۳۸۲
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید